Reclamaties en retouren (RMA)

Producten fout geleverd, beschadigd of een ander probleem?

Neem bij een RMA altijd eerst contact op met onze mensen van de verkoop, voordat je de producten retourneert.
In het onderste gedeelte van de orderbevestiging, de pakbon of van de factuur is desgewenst de naam terug te vinden van de medewerker die jouw bestelling heeft behartigd.

Je heeft het recht om artikelen terug te sturen wanneer deze gebreken vertonen, beschadigd zijn of bij anderszins gerechtvaardigde reclamaties. Bij foutieve leveringen sluiten wij bij voorbaat de telefonische bestellingen uit, daar er hierbij sprake kan zijn van een overbrengingsfout. Wij prefereren daarom ook altijd online en schriftelijke bestellingen.
Ongefrankeerde en onaangekondigde retourzendingen worden niet geaccepteerd.

Eventuele retourzendingen of omruilen van producten kan uitsluitend plaatsvinden met een RMA formulier. Er moet hiervoor telefonisch overleg geweest zijn met een verkoopmedewerker en het formulier dient ook t.a.v. deze medewerker - met wie de RMA afspraak gemaakt is - te worden verzonden. Het terugzenden dient te geschieden in de originele verpakking, met pakbon en het juiste retouradres. Voor artikelen die door jou fout besteld zijn en aan ons geretourneerd worden, berekenen wij 10% bewerkingstoeslag van het totale orderbedrag. Uitgesloten zijn artikelen die niet in de catalogus staan én de speciaal voor jou gemaakte artikelen.
 

Vragen over een RMA? Neem contact op met onze verkoop!

+31 (0) 315 65 99 99

Je kunt ons uiteraard ook een mail sturen ...
 
Menu sluiten
Naar boven