Nummervolgsystemen & ticketdispensers voor uw klantenstroom
Het reguleren en beheren van klanten en wachtrijen kan vaak moeilijk zijn. Om een ordelijke doorstroming en een goede dienstverlening te blijven garanderen, wordt gebruik gemaakt van nummerapparaten en ticketsystemen. Op die manier hebben uw werknemers de mogelijkheid om de klantenstroom te controleren en overzicht te bewaren tijdens druktes.
De verschillende nummervolgsystemen en kaartjesautomaten zijn niet alleen gemakkelijk in hun bediening, maar geven ook een goed overzicht. Via het display of een scherm kunnen klanten inschatten wanneer het hun beurt is na het zogenoemde ‘nummertje trekken’ uit het nummerapparaat. Het volgnummersysteem is niet alleen gericht op het structureren van de wachtrijen. Het regelt ook de toegang tot bepaalde gebieden.
Kies voor een volgnummersysteem om uw klanten en uw personeel onnodige stress te besparen. Zorg voor orde en structuur in stressvolle of bijzondere situaties.
De verschillende nummervolgsystemen en kaartjesautomaten zijn niet alleen gemakkelijk in hun bediening, maar geven ook een goed overzicht. Via het display of een scherm kunnen klanten inschatten wanneer het hun beurt is na het zogenoemde ‘nummertje trekken’ uit het nummerapparaat. Het volgnummersysteem is niet alleen gericht op het structureren van de wachtrijen. Het regelt ook de toegang tot bepaalde gebieden.
Kies voor een volgnummersysteem om uw klanten en uw personeel onnodige stress te besparen. Zorg voor orde en structuur in stressvolle of bijzondere situaties.
Sluiten
Filter en sorteer
Filter en sorteer
Volgnummersysteem voor efficiënt klantbezoek
Volgnummersystemen worden vaak gebruikt tijdens nieuwe openingen of speciale kortingsacties. Maar ook buiten deze speciale dagen zijn er situaties waarin u de handelingen in de winkel liever onder controle hebt. Daar zijn verschillende redenen voor:Wanneer het druk is, voelen de klanten zich ook gestrest en wordt de winkelsfeer negatief beïnvloed. Voor werknemers is er geen overzicht. Daarom kan het assortiment ook niet tot volle tevredenheid worden gepresenteerd, want er moet voor de klanten of de kassa worden gezorgd. Minimumafstanden en een bepaalde hygiënische norm kunnen niet worden gehandhaafd.
Bovenstaande scenario's veroorzaken stress en wanorde. Het leidt tot gestrest personeel, ontevreden klanten en rommelige winkels en wachtkamers. Dit kan worden vermeden door het klantenverkeer te structureren en efficiënt te beheren met behulp van een volgnummersysteem.
Door het klantenverkeer te structureren, scheppen onze nummersystemen orde bij het personeel en de bezoekers. Wachttijden kunnen worden vermeden door nummering of passende displays voor bezoekers aan uw winkel. Tegelijkertijd kan de werknemer het bezoek effectief controleren.
Een nummerapparaat wordt centraal bij de ingang geplaatst. De klant trekt dan een nummer of ticket. Hij ziet meestal direct welk nummer op dat moment in de wachtrij staat, zodat hij kan inschatten hoe lang de wachttijd zal zijn. Ondertussen activeert het personeel het nummersysteem om de volgende klant te signaleren dat hij aan de beurt is. Een aangenaam en doeltreffend systeem voor beide partijen.
Volgnummersystemen voor verschillende toepassingsgebieden
De nummervolgsystemen worden gekenmerkt door hun veelzijdigheid en mobiliteit. Dankzij het geringe gewicht en de snelle montage kunnen de kaartjesautomaten spontaan worden gebruikt. De hulpmiddelen voor klantenbeheer kunnen worden gebruikt voor specifieke dagen of campagnes en daarna weer veilig worden opgeborgen.Dankzij de hoge toegevoegde waarde van deze volgnummersystemen is een permanent gebruik echter ook zeer zinvol. Op die manier kunnen de dispensers permanent voor duidelijke omstandigheden in de wachtzones zorgen. Het gebruik is zo eenvoudig dat geen verdere uitleg nodig is. De kaartjesautomaat is nog maar net opgesteld of de eerste mensen trekken een nummer of een kaartje.
Voor meer uitleg en betere klantenbinding zijn beeldschermen of posterstandaards erg geschikt. Beeldschermen zijn ideaal om naast de standaard informatie ook reclamemedia weer te geven. Tijdens het wachten kan de klant via de digitale display vermaakt en onderhouden worden met extra informatie of advertenties. Daarnaast kan de tijd worden gebruikt om klanten effectief met reclame te confronteren.
Weet u niet welk volgnummersysteem het beste bij u past of heeft u andere vragen?
Neem dan contact met ons op!
Bel ons »